Kommunikációs szakmai munkáim

Márkaépítésben és egyedi kommunikációs feladatokban több projektben részt vettem, és részt veszek mind a mai napig. Szeretem a márkaépítés összetett feladatát, és a művészeti kommunikáció kreativitást igénylő munkáját. Az egyéb projektek másképp mozgatják meg a fantáziámat, de az mindegyikről elmondható, hogy nagy odafigyeléssel és a különböző szempontok lehető legszinergikusabb összehangolásával dolgozom.

Pannon Filharmonikusok

márkaépítési és kommunikációs vezető

A zenekar márkaépítési és kommunikációs vezetőjeként végeredményben mindenért én felelek, ami látszik és olvasható a zenekar háza tájáról. Kidolgozom az évadok arculatát és szöveges üzeneteit, szerkesztem a kiadványait, rengeteg szöveget írok a hirdetésekhez, ajánlókhoz, bemutatkozásokhoz. Az én feladatom a szakmai beszámolók, pályázatok, koncepciók írása, és a márka kommunikációs és marketing stratégiájának a kidolgozása. A belső kommunikációs folyamatokban az intranet naprakész frissítése, és a zenekari közösség építése. Nagyon összetett és izgalmas feladat, és imádom, hogy a sok befektetett munka öröme a zenehallgatás.

Kattints és gyere koncertre!

Gyászfeldolgozás Módszer

kommunikációs tanácsadó

A magyarországi Központ kommunikációs tanácsadójaként az amerikai központ arculatához igazodó, mégis egyedi logóját, valamint a fő arculati és nyomdai elemeit dolgoztam ki Lakatos Kornél grafikus segítségével. Takács Miklós és az Anima Labor Kft. támogatásával a Központ honlapját és intranetét készítettem el. Részt veszek a Központ kommunikációs munkájának irányításában, és segítem a Specialistákat a saját személyes márkájuk építésében.

Egyetemi oktatás

előadó

Rendszeresen tartok a Pécsi Tudományegyetem hallgatóinak előadásokat. Nem csak azért, mert szeretek beszélni a zenekar munkájáról, hanem azért is, mert segíteni szeretném a fiatalokat abban, hogy széles látószöggel nézzenek a kommunikációs munkára. Ez nem csupán a médiára korlátozódó tevékenység, hanem egy alkotói és szolgáló munka, és érdemes így is hozzáállni. Tolmácsok vagyunk a cégek és márkák, valamint a célcsoportjaik között.

PTE Közgazdaságtudományi Kar Non-profit gazdálkodás és marketing képzés - dr. Pavluska Valéria felkérésre

PTE BTK Kommunikáció képzés - dr. Glózer Rita felkérésére

Pázmány Péter Katolikus Egyetem Jogi doktori iskola posztgraduális képzés - dr. Szalai Márta felkérésére

Ezen kívül dr. Borgulya Istvánné meghívására partneri tagja vagyok az MTA GTB Kommunikációmenedzsment Munkabizottságának.

Gyászfeldolgozás Módszer brand koncepció

A weboldalt itt tekinthetik meg. 

Perdület méhészet brand koncepció

Grafikus: Lakatos Kornél

Dombay-tó Tájvédelmi Egyesület brand koncepció 

Grafikus: Ferling Szonja

A legkedvesebb zenekari projektjeim

Bartók beavató projekt

Bartók Ötpróba Bartók Béla műveinek befogadását segítő projekt volt. Az évadban előadta a zenekar Bartók öt művét: A kékszakállú herceg várát, A fából faragott királyfit, A csodálatos mandarint, a Concertot és a Divertimentot. Az ötpróba lényege volt részt venni az előadások főpróbáján és beavató elaődásain. A részvételért egy kreatív design-nal elkészített füzetben pecséteket lehetett gyűjteni. Aki mind az öt próbát kiállta, Bartók portréjával illusztrált modern ajándékot kapott. 

Titanium - Aranyfedezet - Ezüstcsillanás

A három egymást követő évad egy-egy nemesfémről vagy ásványról kapta a nevét, kifejezve a zenekarnak és a komolyzenének az alapvetően fontos, értékes, ugyanakkor színekben gazdag voltát. Az ezüstcsillanás egy pillanat, amikor a hevített fém a hő hatására megtisztult, és onnan már maga a nemesfém ég el. E cím a zenekart fenntartóknak kívánt üzenni, hogy van egy határpont, egy pillanat, ahonnan a finanszírozás nehézségéből adódó hevítés már nem a kreativitást és a gazdálkodás racionalizálását növeli, hanem a művészeti tartalom felélését, elégését eredményezi. 

Évad a covid után

Idézet a műsorfüzet bevezető szövegéből: "Sótlan levesként, kedvetlenül kanalaztuk a mindennapokat az elmúlt hónapokban. Elvette a szánk ízét a félelem, a rosszkedv és a távolság. Elvégzendő feladatok sorozatává silányult életünkben odaültünk az online világ terített asztalához, majd csalódottan ismertük el, hogy ez így nem az igazi. Lassan elfáradtunk, dühösen és türelmetlenül akarjuk, hogy térjen már vissza az élet a rendes kerékvágásba! Nehezen mozdulunk, de talán mindannyian fel tudjuk idézni azt a pillanatot, amikor a mesebeli király vágyakozva ízlelte meg a végre megsózott leves első kortyát. Szinte érezzük, ahogy szétáradt a szájában az ismerős és zamatos íz, átjárta a szívét-lelkét a gyönyör és a felismerés: ez az! Be kellett ismernie a lánya igazát.

Az élőben hallgatott zene egy leheletnyi finom só az életünkben. A koncertteremben ellazulva felerősödnek rejtett tartalékaink. A zene elementáris erővel hat az érzéseinkre, hagyja megélni és elengedni a rosszat, de hazavinni a jót. Felébreszti a reményt, az örömöt és előhívja a békességet. Most kiemelten fontossá vált, hogy felismerjük és elismerjük az életünkben a művészetek jelentőségét. Hagyjuk, hogy a zene kihozza legszebbik énünket, megerősítsen és energiával töltsön fel minket.

Minket, zeneművelő és zenekedvelő embereket nem a véletlen sodor egymás mellé. A zene rendezi harmóniába a sorainkat. A Pannon Filharmonikusok közösségének tagjaiként többek vagyunk egymásnak, mint egy gazdagon fűszerezett, de sótlan étel egyes alkotóelemei. A zenével együtt válunk képessé a sebeink begyógyítására, az életünkön esett covid-foltok elhalványítására. A komolyzene és a zenekar évszázados múltja a természetben kristállyá tisztuló sóhoz hasonlóan a napi megpróbáltatásokon túlmutató erőt hordoz magában.

Szeretettel várjuk a valóságos jelenben megterített asztalunknál, hogy együtt kóstoljunk bele a koncertek ízgazdag világába. A zene által visszanyerhetjük azt az életminőséget, amelyre szívünk mélyén mindannyian vágyunk!"

I love Bartók

Ebben a projektben Bartók Béla műveinek népszerűsítéséhez olyan grafikai elemeket használtunk (byGreatMinds), mind amilyen modernnek és úttörőnek számított Bartók a maga korában. A még ma is kortársként aposztrofált, külföldön jobban elismert magyar zeneszerző itthon kevésbé nyeri el a tetszését a közönség körében. A projekt feladata a szerző műveinek népszerűsítése volt. 


Készítsd el weboldaladat ingyen!